Зараз все частіше використовується саме скляна тара, яка поступово заміщає пластик. Ті, хто любить пити газовані напої, точно скаже, що смак зі скляної тари і з пластикової зовсім різний. Скляна тара дозволяє зберігати смак і природний запах продукту, саме тому вона набагато популярніша за пластикову. Зазначимо, що якщо вас цікавлять скляні пляшки за доступною вартістю, рекомендуємо відвідати цей сайт.
Скло, що складається з піску, соди та вапняку — природної та багатої сировини — скло на 100% придатне для вторинної переробки без обмежень. Скляна тара також корисна для споживача, оскільки вона правильно зберігає продукти та напої, а також вимагає менше консервантів та стабілізаторів.
Переваги скляної тари
До основних можна віднести наступне:
- Стійкість. Скляна тара на 100% переробляється, тому її можна переробляти безкінечно без втрати якості чи чистоти продукту. Використання штучних виробів для виробництва нової упаковки знижує споживання енергії, викиди CO2 та видобуток сировини.
- Збереження. Скляна тара інертна та хімічно неактивна. Оскільки скло є нейтральним, воно не змінює смаку, запаху, кольору чи якості упакованого продукту, зберігаючи здоров’я споживачів харчових, косметичних та фармацевтичних продуктів. Продукти та напої, упаковані у склянку, містять менше консервантів та стабілізаторів.
- Термін зберігання. Так як скляна упаковка є водонепроникною, вона запобігає дії будь-яких зовнішніх факторів, що збільшує термін зберігання продуктів.
- Дизайн. Велика міцність і довговічність дозволяють склу бути сміливим у своєму дизайні, дотримуючись технічних характеристик, необхідних для наповнення та обігу. Його універсальність дозволяє використовувати безліч варіантів дизайну, що робить упаковку привабливою для споживача.
- Температура. Скло є поганим провідником тепла та електрики та ідеально підходить для зберігання продуктів, що вимагають особливого догляду з точки зору впливу температури, наприклад, серцевини пальм, оливок та алкогольних напоїв, оскільки воно продовжує термін зберігання продуктів.








































