Сьогодні у Instagram понад мільярд користувачів по всьому світу. Це означає, що ваш бізнес має чудову можливість зв’язатися з потенційними клієнтами і отримати більше передплатників у Instagram. Якщо ви починаєте свій шлях у цій соціальній мережі, то можете відвідати сайт https://smmlab.com.ua.

Методи:
1. Накрутка.
Здається, що це не правильний метод. Але насправді, для старту – це буде чудове рішення. Таким чином ви почнете просувати свій обліковий запис, робити рекламні пости і так далі.
2. Використовуйте хештеги.
Хештегі — чудовий спосіб отримати доступ до нових передплатників у Instagram, але ця стратегія також може здатися спамом. Замість того, щоб поміщати хештеги в опис публікації, додайте хештеги в коментар після публікації.
Таким чином, ваші нинішні та потенційні передплатники не думатимуть, що ви розсилаєте спам. Створення хештегу також може допомогти ідентифікувати ваш бренд, а також допомогти користувачам знайти ваш профіль після пошуку певного хештегу.
3. Ефективно використовуйте різні доступні формати.
Соціальна мережа починалася з публікації зображень та коротких відеороликів, але тепер можна розміщувати до 10 зображень за раз та 60-секундні відеоролики. Тому використання форматів, доступних для публікацій, робить вашу стрічку привабливішою для передплатників у Instagram.
Вже історія можливостей ще більше. Використання фільтрів, бумерангів та таких опцій, як стікери, фонова музика, опитування та питання, є відмінними альтернативами для взаємодії та привернення уваги передплатників.
4. Просувайте опитування.
Ось дуже цікавий спосіб отримати більше залучення і, крім того, дізнатися більше про своїх передплатників. Можливість створювати опитування в історіях — чудовий інструмент, щоб дізнатися думку вашої аудиторії безпосередньо — і з будь-якого питання!
Створення опитувань для передплатників – це стратегічний та практичний спосіб зрозуміти, що думає ваша аудиторія. Також подумайте, що він хотів би бачити, які теми найцікавіші та іншу актуальну інформацію.








































